פתח את מלוא הפוטנציאל העסקי והשיווקי שלך

AllData - מאגרי מידע ממוקדי לקוח, מתמחה בניהול ובשיווק של מאגרי מידע עסקיים וחוקיים, המבוססים על איסוף ומיון דאטה לצד שיתופי פעולה בין חברות מובילות בתחום, היוצרת לעסקים ולאנשי שיווק סל פתרונות ייחודי לפיתוח עסקי.


מאגרי המידע של AllData אידאליים להרחבת הפעילות העסקית שלכם, דיוור ישיר, טלמרקטינג, טלמרקטינג, איתור לידים, שיפור משמעותי של מסעות פרסום ממומן ועוד.



מאגרי מידע לפיתוח עסקי  

AllData מתמחה בניהול ובשיווק מאגרי מידע עסקיים, המבוססים על איסוף ומיון דאטה ממקורות גלויים, מציעה מגוון עצום של מאגרי מידע ונתונים לצרכים עסקיים בכל רמת פילוח ובהתאמה מלאה לצרכים העסקיים שלך.

מאגרי לקוחות ורשימות תפוצה בלעדיים 

AllData מציעה מאגרי לקוחות, לידים חמים ורשימות תפוצה ייחודיות ועדכניות של עסקים, מנהלים, אנשי קשר עסקיים, מאגרי טלפונים, כתובות מייל של נושאי תפקיד ופרטי התקשרות מלאים במגוון קטגוריות ופילוחים,

AllData מעמידה לרשותך דאטה איכותית באחוזי סטייה נמוכים ובהתחייבות חוזית.
אול דאטה מציעה מידע בחלוקה למגזרים: מגזר עסקי, מגזר ציבורי ומגזר ממשלתי 

איתור עסקים חדשים, דיוור ישיר ולטלמרקטינג

מאגרי לקוחות של AllData ניתנים לאינטגרציה עם מערכות מידע ומרבית תוכנות השיווק הקיימות.

מאגרי לקוחות של AllData אידאליים להרחבת הפעילות העסקית שלכם, דיוור ישיר, טלמרקטינג, טלמרקטינג, איתור לידים, שיפור משמעותי של מסעות פרסום ממומן ועוד. 

מאגרי מידע לפרסום דיגיטלי חכם, קידום במנועי חיפוש ושיווק באינטרנט

מאגרי המידע של AllData, מעולים לשיפור מסעות פרסום דיגיטלי וצמצום עלויות פרסום.

מאגרי המידע של AllData מאפשרים איתור ממוקד של לקוחות ועסקים ומשפרים משמעותית את הקידום הממומן בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד תוך הגעה ללקוחות רלוונטיים ולקהלי מטרה מוגדרים מראש וגם  Look-A-Likes, והכול בחיסכון גדול בעלויות הפרסום והחשיפה .


מאגרי מידע


למידע נוסף טלפנו ◄ 1800-555200 או הקליקו כאן