29Oct

בעידן התחרותי של היום, הסיכוי שהטלפונים או הלקוחות יגיעו אליכם סתם כך הוא קטן. בעולם התחרותי של היום עסקים ומנהלי שיווק נלחמים על כל לקוח, והשאלה שנשאלת היא איך להשיג לקוחות חדשים תקציבים מוגבלים.

מי לא חולם לשבת בעסק ולקבל טלפונים או לידים מלקוחות המתעניינים במוצר או בשירות שאתם מספקים. סביר להניח שלו היה לכם תקציב בלתי מוגבל לקדם את העסק שלכם, הייתם קונים פרסום מקוון ופרסום במדיות אחרות, יוצאים במסעות יחסי ציבור ויוצרים תנועה ועניין סביב המוצרים שלכם, תוך הגדלת החשיפה למותגים ולעסק שלכם.

אבל בעידן התחרותי של היום, הסיכוי שהטלפונים או הלקוחות יגיעו אליכם סתם כך הוא קטן. בעולם התחרותי של היום עסקים ומנהלי שיווק נלחמים על כל לקוח, והשאלה שנשאלת היא איך להשיג לקוחות חדשים תקציבים מוגבלים.

אל תתייאשו.  גם אם אתם לא אנשי מכירות קלאסיים, יש המון אנשים שעשויים להתעניין את הלקוחות החדשים במוצרים שלכם ואם תעבדו נכון תוכלו לאתר אותם ולהקפיץ את המכירות באופן משמעותי.
אחד הדרכים הפשוטות והזולות לאתר לקוחות חדשים הוא באמצעות חיפוש באינטרנט. לא תאמינו כמה לקוחות אפשר למצוא שם. זה תהליך מעט ארוך אולם מניב תוצאות בתווך הארוך. אופציה נוספת לאתר לקוחות פוטנציאליים היא רכישה מבוקרת של מאגרי לקוחות המוצעים כיום על ידי חברות מידע, כגון חברת  All Data, המציעה מאגרי מידע ורשימות תפוצה של לקוחות, מנהלים ועסקים, ומאפשרת רכישה מבוקרת של מידע עסקי, אטרקטיבי וחוקי לפעילות B2B במגוון רחב של תחומים, ועל ידי כך לחסוך את הזמן האיתור.
רכישה של מאגר לקוחות עדיין זול משמעותית מכל פרסום אחר.

יחד עם זאת ועל מנת להצליח בין באמצעות איסוף עצמי של מידע באינטרנט ובין באמצעות רכישת מאגרי הלקוחות, אתם צריכים להבין מי הלקוחות שלכם, מה הצעת הערך שאתם עומדים להציע להם ומה התחרות שיש כיום בשוק אל מול המתחרים.

במילים אחרות, לפני שאתם מתחילים אתם צריכים לעשות קצת מחקר שוק. חייבים לזכור כי יש נתק בסיסי בין המוטיבציה שלכם להגדיל את המכירות לבין המוטיבציה של הלקוחות שלכם לבצע אצלכם רכישה.  

כדי למשוך לקוחות נוספים לא מספיק לרכוש רשימות תפוצה, יש צורך להקשיב וללמוד את הצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. צריך לזכור כי לא "הפתרון מחפש בעיה" אלא ובעיקר יש הבעיות של הלקוחות מחפשות פתרון.
לכן, כדי למצוא לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות אתם צריכים לזהות ולהגדיר את הלקוחות הנוכחיים שלכם. כדי לפתח תוכנית שיווק נכונה, אתם צריכים להבין טוב יותר למי אתם כבר מוכרים ועל פי אותם המאפיינים של הלקוחות הקיימים לבנות הצעת הערך ברורה ומפורשת. מכאן החשיבות של מחקר שוק. בהצלחה


26Sep

למנהלי השיווק יש 2 אופציות: האחת לבזבז זמן רב ויקר כדי לארגן רשימה של אנשי קשר ולקוחות. והשנייה לרכוש בלחיצת כפתור רשימה מדויקת של לקוחות פוטנציאלים ואנשי קשר הרלוונטיים לעסק ולפעילות השיווקית שעל הפרק.

בעולם העסקים בו התחרות מהווה מרכיב מנצח ביכולת ההישרדות, יש צורך אלמנטרי לצייד את אנשי השיווק והמכירות במאגרי מידע ורשימת לקוחות ממוקדים ואמינים ככל שניתן. 

למנהלי השיווק יש 2 אופציות: האחת לבזבז זמן רב ויקר כדי לארגן רשימה של אנשי קשר ולקוחות. והשנייה לרכוש בלחיצת כפתור רשימה מדויקת של לקוחות פוטנציאלים ואנשי קשר הרלוונטיים לעסק ולפעילות השיווקית שעל הפרק.

AllData – מאגרי מידע לפיתוח עסקי, מציעה מוצרי מידע אטרקטיביים ובכללם מאגרי מידע, לידים, כתובות מייל ורשימות תפוצה מדויקים של אנשי קשר ומנהלים בארגונים, חברות ועסקים.  רשימות המידע מסופקים עם פרטי קשר (טלפונים ומיילים ישירים) וכוללים מידע רב וחיוני המאפשר קידום השיווק לקהל מטרה ממוקד. 

כיום כשחוק נגד הפצת דואר זבל נכנס לתוקף וחל על כולם, הופכים מאגרי המידע של All Data לפתרון האולטימטיבי לניהול פרויקטים שיווקיים ממוקדי לקוח, ולמקור פנטסטי לאספקת לידים חמים לאנשי המכירות.


31Aug

לקוחות הם נשמת אפו של כל עסק ולכן חשוב ואפילו קריטי, לבנות, לשמור ולנהל את המידע על הלקוחות הקיימים שלכם ובכלל שמות אנשי הקשר, טלפונים, כתובות מייל, וכל פרטי הקשר האפשריים תוך עדכון תמידי. ככול שנאסוף ונתעד, אינטראקציות חשובות שהיו לנו עם הלקוחות שלנו כך נשביח את המאגר.

אולם כדי להמשיך את הקיום העסקי שלנו אנחנו חייבים לאתר ולהזרים למאגר הלקוחות שלנו כל הזמן לקוחות חדשים. לקוחות אלו ישמשו דלק למנוע הצמיחה שלנו.

ריכזנו לכם 7 עצות שייסעו לכם לבנות ולשדרג את מאגר הלקוחות שלכם

1.  תכירו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עפ"י מאפייני הלקוחות הקיימים.

זה עובד:  הבנת צרכי הלקוחות הקיימים יכולה להוביל לתובנות חשובות שתוכל ליישם על לקוחות חדשים, ואף  לפתח שירותים ומוצרים שמתאימים לצורכי הלקוחות החדשים שתשיג. זאת תוך טיפוח הלקוחות הקיימים ומתן שירות מותאם אישית לצרכים שלהם.


.2. חלוקת זמן השיווק בין תמיכה ושירות ללקוחות קיימים לבין חיפוש ושיווק ללקוחות חדשים.

במילים פשוטות, ישנן שתי דרכים להשיג לקוחות נוספים – או לקנות עסק חדש עם מאגר לקוחות,  או לאתר  לקוחות חדשים עפ"י מאפיינים והתנהגויות צרכניות שגילתם בלקוחות הקיימים שלך, תוך שמירה וטיפוח הלקוחות הקיימים. חשוב לוודא שזו לא בא אחד על חשבון השני, כי שניהם חשובים לכם במלחמה על הגדלת בסיס הלקוחות שלכם.


3. הקפידו לתת שירות לקוחות מעולה

כדי לשמור על הלקוחות הקיימים שלכם שיחזרו ויעסו עמכם עסקים, חשוב להציע שירות לקוחות מעולה. למעשה, מחקרים מראים כי 78% מהאנשים נטשו קניה או לא חזרו לקניה נוספת כתוצאה משירות לקוחות לקוי.

לכן לשירות הלקוחות יש השפעה חיובית על הגדלת בסיס הלקוחות שלכם  ועל השורה התחתונה. לקוחות נאמנים שווים עד פי עשרה ברווח שהם מייצרים לכם.

קחו את הזמן כדי להעריך ולטפח את שירות הלקוחות שלכם, הקפידו להגיב ללקוחות שלך במהירות לשמור על עין אחת גם על מדיה החברתית, כך שתוכלו להציע שירות נהדר גם באינטרנט. מספר הלקוחות שלכם יגדל  כתוצאה מכך.


4. נצלו את הרשתות החברתיות שלכם
המלצות של אחרים הם בעלות ערך לעסק שלכם: זה הרעיון של הון חברתי - העריכו של מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם. מחקרים מראים כי לקוחות שבאים מרשתות חברתיות , מגיעים לעסקה מלאה תשוק


5. חפשו שותפויות עם עסקים אחרים

ללקוח האידיאלי שלכם יש קשרים עם עסקים אחרים וזה מציע לכם הזדמנות נהדרת.

על ידי שותפות עם חברות אחרות אשר מציעים שירותים משלימים, אתם לא יכול רק יכולים להגיע לקהל חדש, אלא גם מרחיבים את האפשרויות  והשירותים שאתם יכולים להציע ללקוחות קיימים.


6. עשו שימוש במדיה החברתית

המדיה החברתית חוללה מהפכה בדרך שבה לקוחות ועסקים יכולים לחלוק מידע ולהרחיב את בסיס הלקוחות.

המדיה החברתית מציעה הזדמנויות מצוינות עבור עסקים להגיע דרך פייסבוק, טוויטר, LinkedIn ורשתות אחרות ללקוחות תוך זמינות 24/7.


7. תחשבו בגדול

לשאלה אם אתם כעסק קטן, אתם יכולים לעבוד עם חברה גדולה? התשובה הפשוטה כן.

חברות ועסקים קטנים פוחדים ליצור קשר עסקי עם חברות גדולות, אולם לחשש הזה את ממש. ההיפך. לקוחות גדולים ישמחו לשתף עמכם פעולה אם הם ייגלו שאתם מחזיקים ומנהלים מאגר לקוחות רציני.


בהצלחה

30Aug

ניהול נתונים יעיל יכול להיות חיוני להצלחה של כל עסק. אפילו משהו פשוט כמו רשימת דיוור ללקוחות צריך להיות מנוהל כראוי אם אתם רוצים שזה שהמאגר יישאר מעודכן, מדויק ורלוונטי פיתוח העסק. כלים יישומים המיועדים לניהול מסדי נתונים יכולים להפוך את המשימות הללו לקלות ויעילות יותר.

כלים יישומים המיועדים לניהול מסדי נתונים יכולים להפוך את המשימות הללו לקלות ויעילות יותר.

מסד הנתונים הוא אחד מאבני היסוד של טכנולוגיית המידע, ויכולתו לארגן, לעבד ולנהל מידע באופן מובנה ומבוקר את והצגת המידע בצורה נכונה היא המפתח להיבטים רבים של יעילות ופיתוח עסקי.

מדריך זה מסביר מהו מסד נתונים ומתאר סוגים שונים של מערכות מסדי נתונים זמינים. הוא מגדיר כמה מסדי נתונים נפוצים בעסקים קטנים, ומשווה בין מערכות תיוק ידניות למסדי נתונים ממוחשבים.

המאמר מדגיש את היתרונות של פיתוח מסד נתונים, ואומר לכם איך בוחרים את המסד הנכון לעסק שלנו.


מהו מסד נתונים?

מסד נתונים הוא אוסף של נתונים מאורגן כך שתוכנית מחשב יכולות במהירות לאחסן, לחפש ולבחור את הנתונים הרצויים.

באפשרותכם להשתמש במאגרי מידע עסקיים כדי לסייע בארגון ובניהול הלקוחות, אנשי הקשר, מלאי העסק והעובדים. מאגרי מידע יכולים לייעל גם את:

תהליכי ניהול לקוחות

מעקב אחר מלאי

מאגר לקוחות פוטנציאלי

דיווח על יעילות

דיווח כספי


ניתוח נתונים בהצלבה של כל השדות במאגר המידע.

סוד השימוש המוצלח בכלי מסד הנתונים והטכנולוגית המידע הוא האופן שבו המידע מובנה ומאוכסן בבסיס הנתונים ובכך מאפשר עיבוד יעיל, וכדי לסייע בניהול הנתונים

מערכות מסדי נתונים ידניות ממוחשבות

מערכות תיוק ידני יוצר חסרונות שהופכים אותם  ללא יעילים. לדוגמה, אם העסק שלכם משתמש בקבצים פשוטים של מידע על לקוחות, סביר להניח שהוא תלוי בשימוש עקבי כדי להיות יעיל.

אם כל השדות של שמות המשפחה של הלקוחות מאוכסנים בפינה השמאלית העליונה, אז הם יכולים להיות קלים למיון בסדר אלפביתי. עם זאת, אם כמה מהשמות מאוכסנים בשדות שונים או לא אחידים אז סידור פשוט של  שמות הלקחות בסדר אלפביתי זה הופך את המשימה ליותר מסובכת.

מערכת ניהול מסדי נתונים יחסיים עושה שימוש ב"מפתחות" משותפים ובכך מאפשרים לקשור מידע קשור יחד. לדוגמה, תוכלו להשתמש במספר זיהוי לקוח כדי לזהות לקוח בודד ברשימת לקוחות גדולה, או לקשר לקוח עם הזמנה למוצרים ספציפיים.


פיתוח מערכות מסד נתונים

מאגרי מידע יכולים להפיק תועלת בעסקים שצריכים לעבד כמויות גדולות של מידע. מוצרי מסד נתונים רבים הם למעשה כלים שבהם ניתן להשתמש כדי לפתח יישומים ספציפיים, כגון:

מערכות הזמנת הזמנות

מערכות הזמנת כרטיסים

ניהול מלאי

כלי פיתוח מסד נתונים

שלא כמו שפות תכנות קונבנציונליות, כלי פיתוח מסדי נתונים הופכים את הניהול והניהול של קובצי נתונים מובנים לקלים יותר.

לדוגמה, רוב מערכות פיתוח מסד הנתונים פועלים על בסיס התחייבות. משמעות הדבר היא שכל שינוי בנתונים נעשה באופן כזה שהנתונים לא ייפגעו אם המערכת נכשלת. באופן דומה, כלי פיתוח מקצועי של מסד נתונים מאפשרים למשתמשים מרובים להציג ולהשתמש בנתונים בו זמנית, דבר שמשפר מאוד את היעילות של העסקית

היום מוצעים כתכונות מדף מערכות מגוונות ומצלחות לניהול מסדי נתונים ואין צורך בפיתוח עצמי ויקר. אגב, הוזלה משמעותית של אמצעי האכסון הביאה את טכנולוגיית הענן לנגישה לגולם תוך הוזילה משמעותית את מערכות המחשב, תכונות ואכסון וגיבוי הנתונים.